<$BlogRSDURL$>

Thursday, July 21, 2005

AFundi vs APundi 


Mereka tidak hanya sama berbaju merah, tapi mereka mungkin berkongsi tangisan. Siapa kata peserta Akademi Fantasia saja yang pandai menangis? Peserta AF3 harus belajar bagaimana nak menangis dengan lebih dramatik



AFUNDI Idayu - terkeluar!


AFUNDI Ekin - terkeluar!

dan pemenangnya....ialah.


AP-undi Rafidah - .........?

*gambar astro (melalui sm) & nst



But the real winner is.......

Ayah Pin - AP



"Saya tidak bersembunyi ketika serbuan dibuat, cuma mereka tidak dapat melihat saya," katanya di sini hari ini.

"Saya tidak harus dipersalahkan jika saya tidak ditahan. Saya juga tidak akan meninggalkan kepercayaan yang saya bawa walaupun diharamkan oleh kerajaan."



Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?