<$BlogRSDURL$>

Tuesday, July 19, 2005

Pengalaman pertama 

Sebaik sahaja Halimah baring, Halimah mula merasakan otot-ototnya mula menegang. Halimah cuba mengelak dengan cuba memberi alasan, tetapi Saad enggan menerima alasan Halimah, bahkan semakin merapati Halimah.Sambil Saad bertanya sama ada Halimah takut padanya. Tetapi Halimah dengan berani menggelengkan kepalanya. Jari-jemari Saad mula meneroka untuk mencari apa yang dihajatinya. Dan kali pertama jarinya menyentuh tempat yang dicari dan bermain-main disitu.

Semakin dalam Saad menusuk semakin kuat Halimah mengerang. Tetapi Saad masih dengan sikapnya dan melakukannya dengan selembut yang boleh sebagaimana yang telah dia janjikan. Saad merenung jauh ke dalam mata Halimah dan mahu Halimah percayakannya. Ini bukanlah kali pertama bagi dirinya (Halimah mungkin mengetahuinya!). Saad terus tersenyum dan Halimah memberi lebih ruang masuk kepadanya. Halimah mula merayu agar Saad mempercepatkannya. Tetapi Saad masih lagi melakukannya dengan perlahan agar Halimah merasakan kesakitan yang paling minimum. Semakin dalam tusukkan Saad semakin Halimah merasakan tisu-tisu dalamnya terkoyak. Kesakitan makin terasa diikuti dengan sedikit darah mengalir keluar. Saad merenung kepada Halimah dan bertanyakan adakah ianya menyakitkan?. Mata Halimah digenangi dengan airmata tetapi Halimah menggelengkan kepala dan mahu Saad terus melakukannya. Saad meneruskan dengan apa yang patut dilakukan.Saad terus dengan 'kerjanya' keluar masuk sesuka hatinya. Tetapi Halimah sudah mula merasa kebas dan tidak lagi merasakan apa-apa, terlalu takut agaknya.

Beberapa ketika kemudian Halimah merasakan sesuatu memancut 'didalamnya' dan Saad mengeluarkannya semula dari Halimah. Halimah terbaring dengan wajah yang pucat. Saad menghamparkan sekuntum senyuman kepada Halimah. Saad mengatakan itu adalah antara pengalamannaya yang agak 'berpeluh',kerana terpaksa cuba meredakan kebimbangan Halimah yang baru pertama kali mencubanya.

Halimah hanya tersenyum tawar dan juga inilah pengalaman pertama Halimah merasakannya. Dengan senyuman yang tawar Halimah pun mengucapkan terima kasih kepada Doktor Saad kerana telah selamat mencabut giginya.

Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?