<$BlogRSDURL$>

Monday, June 20, 2005

Jin yang bodoh... 

3 orang sahabat karib memiliki kegemaran berlainan. Si mersing suka main perempuan, si Bo0t suka minum minuman berkabonat(coke), dan si Skas suka segala jenis rokok.

Suatu hari ketiga sahabat ini berjalan-jalan tanpa tujuan... tiba² ketiganya bertemu dengan sebuah lampu aladdin. Lalu salah seorang mengambilnya dan menggosok²kannya. Sejurus kemudian asap keluar dan berganti menjadi jin(satria) yang ganas.

Lalu jin tersebut tertawa: "Hahaha," dan berkata: "Akulah Jin Afrit." "Kerana kamu telah membebaskan aku maka aku akan tunaikan apa saja permintaanmu" Lalu mereka memilih mengikuti kegemaran masing².

Berkata si mersing, "Aku mau perempuan² muda dari berbagai bangsa di seluruh dunia dan letakkan dalam sebuah gua tertutup dan jangan ganggu aku selama 10 tahun." Pufff dengan sekejap mata jin itu menyempurnakan permintaan si mersing.

Berkata si Bo0t, "Aku mau semua jenis coke(bodo tak tau ke coke ade 2 jenis je) dari seluruh dunia untuk bekal selama sepuluh tahun dan letakkan dalam sebuah gua tertutup dan jangan ganggu aku selama 10 tahun." Pufff dengan sekejap mata jin itu menyempurnakan permintaan si Bo0t.

Berkata pula si skas. "Aku mau semua jenis rokok dari seluruh dunia untuk bekal selama sepuluh tahun dan letakkan dalam sebuah gua tertutup dan jangan ganggu aku selama 10 tahun." Pufff dengan sekejap mata jin itu menyempurnakan permintaan si skas.

Setelah genap 10 tahun, maka jin tersebut muncul kembali untuk membuka pintu gua masing² sebagaimana yang dijanjikan. Maka jin tersebut pergi membuka pintu gua si mersing, ketika dibuka maka keluarlah si mersing dengan keadaan kurus kering, berdiri pun tidak mampu kerana tiada tenaga sebab hari² hanya memuaskan nafsu dengan perempuan.

Tiba² si mersing pun jatuh ketanah lalu mati. Setelah itu jin tersebut pergi ke gua si Boot, ketika pintu dibuka maka keluarlah si Bo0t dengann perut yang sangat buncit karena hari² asyik minum coke. Jalan pun terhuyung-hayang. Tiba² si Bo0t pun jatuh ketanah lalu mati.

Setelah itu jin pergi ke gua si skas dan membuka pintu gua. Tiba² si skas keluar dalam keadaan sihat walafiat dan terus menampar si jin. Sambil memaki² si jin ia berkata:

"WAHAI JIN BODOH... APINYA MANA?!"


Sesungguhnya, tiadalah ertinya hidup kalau pergaulan kita itu tidak membuahkan rindu di hati manusia.

Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?