<$BlogRSDURL$>

Friday, July 22, 2005

Kereta 

Seorang isteri amat mencemburui suaminya kerana lebih banyak menghabiskan masa dengan
keretanya.. bahkan juga banyak wang yang dibelanjakan untuk keretanya berbanding untuk isterinya. Hingga untuk kesekian kalinya si isteri membebel kepada suaminya.

Isteri : "Apa hebat sangat kereta tu? sampai abang lebih suka memandangnya dari saya?"

Suami : "Setiap kali abang melihat kereta ini abang merasa tenang dan bahagia.. kerana bentuk dari luar dan dalam nya sangat cantik"

Isteri : "Saya pun boleh kelihatan cantik!"

Suami : "Kereta ini selalu memenuhi kehendak abang kemana saja abang nak pergi"

Isteri : "Saya juga selalu melayan dan meneman kemana saja abang nak pergi"

Suami : "Masa abang bermasalah... abang bersiar-siar dengan kereta ini.. maka hilanglah segala masalah tadi"

Isteri : "Saya rasa saya boleh berusaha menjadi isteri yang seperti itu."

Suami : "Ya mungkin awak boleh melakukan semua itu, tapi ada satu benda yang tidak pernah dilakukan oleh kereta ini.. tapi selalu dilakukan oleh awak"

Isteri : "Apa dia?"

Suami : "Kereta ini tidak pernah membebel"

Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?