<$BlogRSDURL$>

Thursday, August 11, 2005

DATANG TAK DIUNDANG...PERGI TAK DIHALANG!!! 


Klik untuk imej yang lebih besar

Point paling penting dari tuan empunya Blog....


Terima kasihlah kerana datang... tapikan blog ni bukan untuk TONTONAN UMUM. Hanya untuk diri saya, keluarga saya sahaja so kalau sesapa yang jumpak link kat memana search engine itu bukanlah di bidang kuasa saya and i really really don't bother about it.

Tidak salah kalau saya nak tulis apa apa sekalipun untuk rujukan, simpanan si penulis itu dan si penulis tidak ada niat untuk memfitnah. So kepada pelawat yang tidak diundang, laman blog ini adalah untuk saya dan ahli keluarga saya dan apa apa yang di bincangkan oleh saya di sini adalah untuk kami sekeluarga. So apa apa komen anda saling tak ubah macam anda mendengap dan mendengar apa apa yang di cakapkan di dalam rumah dan ANDAlah yang menyebabkan fitnah atau apa apa kisah terbongkar ke umum. lagipun segalanya bukanlah hasil nukilan saya semata mata. Ada yang di ambil dari portal lain tapi di blogkan oleh saya untuk archived peribadi.


Akhir kata... ANDA datang tak di undang... so...pergi tak juga SAYA halang. So.... kalau datang senyap... jangan tinggalkan taik dekat mailbox saya ok... tinggalkan juga senyap. Kepada yang tertentu sahaja button comment tu.


p/s: Nampak gayanya macam betui saja 60 tanda anda penyokong fanatik ***TooOOooT**. Harap maklum.




Comments:
LOL..those fanatics..
 
apa punya peminat fanatik la...saya juga bukan alim tapi saya sedikit pelik dgn manusia krn mengagungkan makhluk Allah lebih dari Allah itu sendri..sendri mau ingat la..
 
Kalau dah namanya peminat fanatik taulah perangainya camne? kita buat tak tau jer....jangan layan sangat ngan orang bodoh camtu. macamlah mawi tu nak tolong kita sangat?
 
Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?